22.6.08

Θα καεί τελικά το πελεκούδι;

Και όμως έγινε κι αυτό! Τόσα χρόνια οι Έλληνες, στα μεγαλύτερα κέφια τους πάντα το εύχονταν, αλλά ποιος θα πίστευε ότι θα συνέβαινε πραγματικά; Κανείς.

Υπό τους ήχους του μπουζουκιού, μπροστά από μια κοντή φουστίτσα που χόρευε επάνω στο τραπέζι, χτυπώντας παλαμάκια και με το τσιγάρο στο στόμα, όλοι το έχουμε φωνάξει, όλοι το έχουμε ευχηθεί: "ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ"!!! Ήταν μια επιθυμία όλων. Η επόμενη σε προτίμηση είναι "ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ" και πιο συγκεκριμένα "ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΠΕΛΕΚΟΥΔΙ". Για να δούμε τι θα γίνει με αυτά. Γιατί ο Χάρος πέθανε...



Προσέξτε κάτω κάτω που λέει ότι υπάρχει πούλμαν για να πας στο μνημόσυνο! Φαντάσου τι κόσμος είχε πάει στην κηδεία! Ξενύχτηδες, καψούρηδες, γλεντζέδες και μεθύστακες, όλος ο καλός ο κόσμος, θα το γλέντησε μέχρι πρωίας... Πάντα τέτοια!

Υ.Γ: Παιδιά τώρα το είδα!! Κοιτάξτε πώς λένε τη γυναίκα του!!!!
ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!!!!!!!!!!!!!
Ε ποτέ...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επίσης και με τα παιδιά του κάτι δεν πάει καλά. Το τρίτο το λένε Παναγιώτη και Ανοιξιά. Ανάλογα με τα κέφια του διαλέγει.

Επίσης και το δεύτερο παιδι του το λένε Παναγιώτη. Προφανώς θα διαφέρουν τόσο στο παρουσιαστικό που δεν χρειάστηκε να πάρουν διαφορετικό όνομα (π.χ. το ένα τόκανε ο μακαρίτης με χελώνα του Εθνικού Κήπου και το άλλο με τον Αμπέμπε Μπεκίλα).

Το Ανοιξιά είναι το αντίθετο της Εκλεισιάς; Χαααααχα! Χαα! Χα! Χμμ..χα. Κρύο.

Δε μούρχεται τίποτα χειρότερο για την ώρα.

Ζωή σ'εμάς. Σ'εμένα κυρίως.
Μέλλη.

Nefelli είπε...

Χμμμ....
Τελικά αυτά βρίσκουν εσένα ή εσύ βρίσκεις αυτά??????
Ακόμη δεν έχω καταλάβει baby.

Που είναι η Νίκη?????
Και αυτα τα σεις και σας, να πας να τα πεις αλλού.
Είμαι Μαρουδοπούλα εγώ και δεν καταλαβαίνω από τέτοια.

:-PPPP

Σου πέρασε το κρύωμα?
Φιλί πολύ μεγάλο

Evangelos είπε...

Μελλούνι, νομίζω ότι αν προσπαθήσεις μπορεί να πεις και χειρότερα. Μην κάνεις όμως τον κόπο. Κάνε τον τρόπο, που τον κάνεις καλύτερα. ΧΟ ΧΟ!

Νεφελλούνι, ήρθε η ώρα να σου πω την αλήθεια: δεν ήμουν κρυωμένος, ούτε μια στιγμή δε φύσηξα τη μικροσκοπική, γαλλική μυτούλα μου, μόνο συνέχισα να βγάζω την αποξηραμένη μου παραγωγή με τον παραδοσιακό τρόπο, με το νύχι του μικρού δακτύλου. Το "συναχωμένος" που είπα ήταν ένα ατυχές καλαμπούρι επειδή τέλειωνε σε -μένος.
Σου ζητώ συγγνώμη που σε ανησύχησα, έτσι χωρίς λόγο. Δε θα επανληφτεί σχεδόν ποτέ.

Σε φιλώ.

Υ.Γ. Το καημένο το Νικάκι κομπλάρει να απαντήσει γιατί, λέει, έχουμε όλοι πολύ χιούμορ - τρομάρα μας - και δε θέλει να γράψει κάτι που δε θα είναι στο ύψος των περιστάσεων. Εγώ της λέω να μας χέσει όλους, να κάτσει από πάνω μας και να μας χέσει, αλλά δε μπορώ να την πείσω. Πείτε και σεις τίποτα...

Ανώνυμος είπε...

Μην το παίρνεις κατάκαρδα ρε Νίκη, άλλοι έχουν πολύ χιούμορ, άλλοι ψηλή πίεση, άλλοι χοληστερίνη... Όλα μες στη ζωή είναι. Και πάλι καλά να λέμε.

Γράψε κάτι μπας και γιάνουμε. Το χάπι μου! Τώρα! Γράφε!

Φιλιά από το
Studentenwohnheim Luisental I.

(κατά τ'άλλα να προσέχεις να μη δέχεσαι φιλιά από αγνώστους με τόσο αποκρουστικό όνομα).

Ανώνυμος είπε...

"Στείλε σε παρακαλώ
μιαν ΑΠΑΝΤΗΣΗ σου μόνο
μιαν ελπίδα για να ζω
να παλεύω με το χρόνο..."

Δεν τολμώ να διανοηθώ, Νίκη, ότι δε θα απαντήσεις ούτε μετά από αυτό... Πόσο πιο χαμηλά να φτάσω, από το να διασκευάζω Γονίδη(?),για πάρτη σου και μόνο?

Απάντα(-μαρούδα.μπλογκσπότ.κομ) και δε θα χάσεις...τίποτα άλλο παρά το χρόνο σου, όπως, άλλωστε, κάνουμε και εμείς - οι απελπισμένοι, δεν εξηγείται αλλιώς αυτή μας η εμμονή - κάθε φορά που επισκεπτόμαστε τούτο το τσαρδί...

Bye Nikki!!!
(Bye nefelli!!! Bye μέλλη!!!Bye Vaggelllis!!!)(τέσσερις κι ο κούκος είμαστε όλοι κι όλοι σ'αυτό το τσαρδί, δεν είναι κόπος να σας χαιρετήσω όλους...)

Marimar.

Nefelli είπε...

Μαρούδα jnr, χαίρομαι που δεν χρειάστηκε περιτύλιγμα χαρτομανδήλου, η μικροσκοπική, γαλλική μυτούλα σου.
Τώρα για την αποξηραμένη σου παραγωγή, δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα εξίσου. Μην πεις μόνο ότι την κάνεις μπαλάκι και βαράς βολές, γιατί δεν θα τ'αντέξω....
Και μετά από τη λεπτομερή ανάλυση, της αποξηραμένης παραγωγής της μύτης του Βαγγέλη, μήπως αναθεώρησε το Νικάκι, σχετικά με το ύψος των περιστάσεων?
Γράψε κι εσύ μια μπίχλα... μπορείς.

Φιλί, δις

Ανώνυμος είπε...

Eδω foulaki, εδω foulaki!

Σας μιλαει η αντιπροσωπος των αγωνιζομενων γκαντεμηδων δικηγορων...
Φίλοι μου σας αγαπώ και δε σας ξεχνώ. Αλλά από ο,τι φαίνεται η δικηγορία στην Ελλάδα έχει δουλειά ακόμα και αν χώνεις κόσμο μέσα...
Κατα τα άλλα, όχι μόνο τη βγάλαμε καθαρή, αλλά και το κοινό μου (ναι εσείς καλοί μου συμπαραστάται...αχ) που στηρίξατε εμένα και τον patrioti albano (gardener το παληκαρι..δεν παιζουμε!) με τέτοια θέρμη, θα πάρετε ως δώρο μια δωρεάν περιποίηση...του κήπου σας (ή των γλαστρωνε σας σε περίπτωση που δε διαθέτουμε κήπο...άρπα τη βαγγελακη που μόλις γεμισες τη βεραντα γλάστρες...τζαμπα ποτισμα θα ειχες καημενεεεεε!)διότι ναι φίλε μου "δεν είμαι εγώ":δεν είναι όλοι οι αλλοδαποί "μου" ελαιοχρωματιστές...
Ο δικός μας είανι σπάνννιο λουλλλούδι!
Σας φιλώ πολύ πολύ!!
______________________________
Υ.Γ.νεφελλη μου εχω πολλη δουλεια, και οχι απλα τρεχω, αλλα κανω και τον ψυχ-αναλυτη,-ίατρο, -ολόγο στον κάθε πελάτη...παει το κεφαλι...ήταν που ήταν ...καηκε εντελώς!
Υ.Γ. marimar δε θα σε εγκαταλειψω ποτε στους κοινους μας αγωνες...να το ξερεις αυτο...κλαψ...πολυ κλαψ..
Υ.Γ. Ελλίτσα μου, την Πεμπτη εως Τρίτη ανεβαινω Germesheim-Mannheim,αλλα ξέρω ότι είμαστε μακρια...θα βολταρω και λιγο φρανκφουρτη..
Υ.Γ.Α! και δε θα μου παρει καμια το ρόλο της Sylviaςς...ειμαι ειδικη..![καμμενο χαρτί δλδ!:)]
Αυτα απο την καμμενη νικουλα ..όχι απο τις υποθεσεις πια.. αλλα απο το καψιμο που απεκτησα λογω ιστιοπλοιας (Α ρε βαγγο!ΜΕ ΕΚΑΨΕΣ!!)