17.6.08

Ένα αστέρι (της δικηγορίας) γεννιέται!

Ίσως κάποιοι ήδη να παρατηρήσατε ότι η διαφήμιση της Νίκης Παπακωνσταντίνου, που τόσα χρόνια κοσμούσε τη σελίδα μου, δεν υπάρχει πια. Αν δεν το παρατηρήσατε, κάντε ένα κόπο (ζώα!) και θα δείτε στη θέση της μια ευχάριστη νέα διαφήμιση ενός άλλου προσφιλούς μου προσώπου. Ο λόγος; Διαψεύστηκα κύριοι. Όλα όσα υποσχόμουν -που πραγματικά τα πίστευα- γκρεμίστηκαν συθέμελα σήμερα το πρωί, όταν ένας αλλοδαπός πελάτης της προαναφερθείσης δεσποινίδος συνελήφθη και μέχρι αυτή τη στιγμή είναι υπό κράτησιν, ενώ η δεσποινίς απολαμβάνει μια παράσταση στο Ηρώδειο..!!!
Και πώς νιώθω τώρα εγω;
Προδομένος αρχικά. Πικραμένος σε δεύτερη φάση. Συναχωμένος και βλογιοκομμένος στο βάθος.
Μα είναι δυνατόν ένας άνθρωπος που αν δεν είχε γνωρίσει τη Νίκη θα ήταν ελεύθερος να διεκδικήσει το δικαίωμα στη ζωή, να πετύχει μια λαμπρή καριέρα ελαιοχρωματιστή και -ποιος ξέρει;- ίσως μια μέρα να γίνονταν και Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αυτή τη στιγμή να σαπίζει πίσω από τα σίδερα, εκεί που η ανθρώπινη αξιοπρέπεια καταπατάται σαν το σκουλήκι και η ανδρική τιμή κινδυνεύει από ποικίλους εραστάς...
Ένας άνθρωπος που ανέθεσε στη Νίκη να του κάνει τα χαρτιά του. Ένας άνθρωπος που πίστεψε τα γεμάτα δόλο λόγια της. Ένας άνθρωπος που λύγισε στη γοητεία της. Ένας άνθρωπος που δε τον ξέρω αλλά μάλλον πρέπει να είναι πολύ καλό παιδί ο μπαγάσας!
Και εκείνη πώς αντέδρασε παρακαλώ; Μήπως πήγε μπροστά στον αστυνόμο να προτάξει τα καλοσχηματισμένα στήθη της; Μήπως του πρόσφερε ότι πολυτιμότερο έχει (αναφέρομαι σε ένα βραχιόλι) προκειμένου να αφεθεί ελεύθερος αυτός ο αδικημένος από τη ζωή άνθρωπος; Ή μήπως, έστω, πήγε έξω από το παραθύρι του κελιού για να του παίξει κάποια λυπητερή σονάτα στο πιάνο και να τον παρηγορήσει τούτη τη δύσκολη ώρα του;
Κι όμως δεν έκανε τίποτα από όλα αυτά...
Αντίθετα πήγε στο Ηρώδειο και το γλέντησε με την ψυχή της..
Ε, λοιπόν εγώ με τέτοια άτομα δε θέλω καμία σχέση! Γι αυτό και δε θα σας ξαναδιαφημίσω κυρία μου. Από εμένα από δω και στο εξής θα ακούτε μόνο συκοφαντίες και λασπολογίες! Καλημέρα σας!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αν είναι βαγγέλη μου να επανερχεσαι τόσο δυναμικά και να δημιουργείς με τετοιες αφορμές...να "χώσω" και άλλους στη στενή! Εύκολο ... ε μαριλού?? φιλιά σε όλους

Ανώνυμος είπε...

Τί ακριβώς μπορεί να γλεντήσει κανείς με την ψυχή του στο Ηρώδειο;

Απ'ότι μαθαίνω ο Κωστάλας δεν έκανε ακόμα πράξη την φιλική παρότρυνση των ευγενών αυτών παληκαριών κατά την υποδοχή των ποδοσφαιριστών μας πριν 4 χρόνια στο Καλλιμάρμαρο. Να μούλεγες ότι τόκανε, να το δεχόμουν.

Το πολύ πολύ να μειδιάσεις με τις όλων των ηλικιών θηλυκιές υπάρξεις που ξαπλώνονται έξαφνα στα αγιασμένα εδάφη του, επειδή τους χώθηκε το 20ποντο τακούνι ανάμεσα στις εξ'ίσου αγιασμένες πέτρες.

Ως εκ τούτου συνέλαβα τον μπλόγκερ να ψεύδεται & να επισκιάζει την φήμη της λαμπρής μας υπηρέτου του νόμου. Μίλα Νίκη παιδί μου!

Μέλλη.

Nefelli είπε...

Βρεεεε.....
Βάλτην Νίκη εκεί που ήταν, γιατί αλίμονο σου κακομοίρη μου.....
Δεν σου είπαν Βαγγέλη παιδί μου, πως αν δεν πενέσεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει?
(Σε προϊδεάζω, για το σανδάλι που θα σου έρθει στο κεφάλι, later).
Σε αγαπάω, σε πονάω, είσαι αίμα μου, αλλά ο ρόλος της big sister, είναι να σε βάζει στον ίσιο δρόμο, όταν λοξοδρομείς.
Δεν λέω... αριστούργημα η διαφήμηση για το VENTOURIS FUNERALS...
αλλά βάλε τη Νίκη, εκεί που ήταν.

Είσαι συναχωμένος καρδιά μου?
Μα σου είπα,να κλείνεις τα παράθυρα το βράδυ.Εκεί δεν είναι Τζάντε.
:-PPP

Περαστικά σου, καλλιτέχνη μου πολυτάλαντε.

Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Μα καλά, βρε Βαγγέλλλη, αντί να δοξάζεις το Θεό γι'αυτό που έγινε, διαμαρτύρεσαι κιόλας? Δε σκέφτηκες ότι, πλέον, με τον "Αλλοδαπό" στη στενή, κυκλοφορεί ένας ανταγωνιστής λιγότερος στο δρόμο, ένας επίδοξος κατακτητής κάποιας ημεδαπής γυναικείας καρδιάς λιγότερος...?

Εσύ δεν ήσουν ο πρώτος σε ολόκληρο το μουσικό στερέωμα που με άσμα σου, υμνώντας - φαινομενικά - τον έρωτα μιας ημεδαπής για έναν αλλοδαπό, έκρουσες - ουσιαστικά - τον κώδωνα του κινδύνου στους συντρόφους σου ημεδαπούς επίδοξους καρδιοκατακτητές, γνωστοποιώντας τους την "εισβολή" ώστε να λάβουν τα μέτρα τους?

Τι να πω, Βαγγέλλλη, φάσκεις και αντιφάσκεις... Και από πάνω, είσαι και αχάριστος. Μην πτοείσαι, Νίκη μου, θα έρθει η μέρα και της δικής σου δικαίωσης...

Bye Vaggelllis!!!
Marimar.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως κατά βάθος Βαγγέλη θες να κρύψεις τις ευθύνες που σε βαραίνουν επειδή ο ατυχής αλλοδαπός διάβασε την αγγελία στο blog ΣΟΥ και την προσέλαβε??

Μήπως τελικά ΕΣΥ είσαι ο ηθικός αυτουργός του άδικου αυτού εγκλεισμού στη φυλακή του ανυποψίαστου ελαιοχρωματιστή??

Αναγνώστες, προτού πεισθείτε από την λασπολογία του διεφθαρμένου τούτου blogger σκεφτείτε λίγο:

Η άπειρη (ομολογουμένως) δικηγόρος μπορεί να έβαλε όντως τον αθώο άνθρωπο στη στενή ΑΛΛΑ το έπραξε χωρίς να το επιθυμεί (απλά δεν είχε την απαραίτητη εμπειρία).

Ο καταχθόνιος όμως νεφελίν (κατά κόσμον Βαγγέλης) ανάρτησε την αγγελία εν ΓΝΩΣΗ του, στην καλύτερη περίπτωση, χωρίς προηγουμένως να πιστοποιήσει αυτά τα οποία διαφήμιζε στην αγγελία, ή στη χειρότερη, γνωρίζοντας τις ικανότητες της δικηγόρου και προσπαθώντας να προσελκύσει θύματα για να ικανοποιήσει τις σαδιστικες του επιθυμίες για ανθρώπινο πόνο.

Ως πότε σε αυτή τι χώρα θα τα φορτώνουμε όλα στους άλλους??

Αίσχος!

Ανώνυμος είπε...

Όπου νάναι βλέπω να κατεβαίνει και η διαφήμιση των VENTURIS FUNERALS, επειδή έθαψε λάθος άνθρωπο.

Τί τα θες..Άμα είναι γκαντέμης ο blogger..

Μακριά από μας,
Μέλλη.

Evangelos είπε...

Θα απαντήσω. Ένας - ένας όμως, παρακαλώ, όλοι θα πάρετε...

1) δις Νίκη, (δεσποινίς εννοώ, όχι Νίκη-Νίκη, σιγά το σπάνιο είδος...), είμαι σίγουρος ότι με την παρουσία σου στο χώρο, σύντομα δε θα μείνει κανένας αθώος έξω από τη φυλακή, οπότε δεν ανησυχώ καθόλου. Θα έχω πολλές αφορμές ακόμα να σε λασπολογήσω (πολύ μ' αρέσει τελικά αυτή η λέξη) και από πάνω δεν ανησυχώ μην κλείσουν κι εμένα μέσα, γιατί εγώ είμαι ένοχος για σορεία εγκλημάτων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν κινδυνεύω... από σένα τουλάχιστον! Keep up the good work!

2)Δις Μέλλη, νομίζω ότι με έχουν κουράσει πια αρκετά η περιπαικτική σας διάθεση και τα καυστικά σας σχόλια (μου την έδωκα!) και θα πάψω να δέχομαι σχόλια από εσάς. Θα κάνω αυτό το μπλογκ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΛΗ (ΜΕ ΕΝΑ "Λ")... Νομίζω μάλιστα ότι τα μέλη θα κερδίζουν και πλούσια δώρα (π.χ ένα σπασουάρ του Στράτου
Αποστολάκη) και θα απολαμβάνουν σπάνια προνόμια (όπως δωρεάν εισιτήρια για τη συναυλία της χορωδίας μουγγών και κωφαλάλων "Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ")...

3) Προς αδερφήν Νεφέλην,
σεβασμιωτάτη και συμπαθεστάτη ηλικιωμένη μου αδερφή, σας ευχαριστώ που μοιράζεστε μαζί μου τη σοφία της προχωρημένης ηλικίας σας, άλλωστε η ζωή σας έχει διδάξει τόσα πολλά, αλλά πρέπει να ξέρετε ότι η απόφασίς μου να αφαιρεθεί η διαφήμισις τις διδος Νίκης από το μπλόγκιόν μου είναι αμετάκλητος. Όπως πολύ σωστά επισημαίνεται από τον παρακάτω σχολιαστή, ίσως φέρω κι εγώ ένα μέρος της ευθύνης που αυτός ο ανίδεος ελαιόχρους ελαιοχρωματιστής εσάπιζε πίσω από τα σίδερα του κελίου (λέω εσάπιζε, γιατί τον βγάλανε τελικά το μπαγάσα), μιας και... ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ, στο μπλογκ μου θα την είδε ο άνθρωπος και θα την επέλεξε, κρίνοντας από την αξιοπιστία του ιστοχώρου τούτου. Δε θα ήθελα να πάθει άλλος κάτι παρόμοιο. Κατά τα άλλα σας σέβομαι και σας εκτιμώ όπως πάντα.

4)Μαρή Μαριμάρ, σαν καλά να μου φαίνεται ότι τα λες. Ευτυχώς που σαι κι εσύ και μου ανοίγεις τα μάτια καμιά φορά... Να φανταστείς δεν είχα ιδέα ότι έφασκα! Μου είχε περάσει βέβαια από το μυαλό -πολύ φευγαλέα-, αλλά ήμουν σίγουρος ότι μόνο αντέφασκα. Και να φανταστείς δεν ξέρω καν πως το κάνουν αυτό το πράγμα... Είναι κάπως σαν να χάσκεις;

5)Αντιπαθέστατε ανώνυμε, δε θα επιτρέψω την ανωνυμία στο μπλογκ τούτο, και για αυτό άλλη φορά να μη ξεχνάς να βάζεις στο τέλος την πορδή με την οποία σε βαφτίσανε.
Εκτός αν σε λένε "Αίσχος" επειδή αυτή είναι η πρώτη λέξη που ξεστομίζει όποιος σε πρωταντικρίζει, οπότε δε μπορώ να σου πω τίποτα.

6) Μια τελευταία παρατήρηση προς Μέλλην: Και λάθος άνθρωπο να θάψουμε, σιγά το πράμα, ποιος θα το προσέξει; Θάψε λάθος...