31.5.08

Αχχχ Αγάπες μου...

Αυτό το επιφώνημα μου έχει γίνει πια δεύτερη φύση. Δηλαδή φταίω γω με αυτά τα πράματα που κυκλοφορούνε; και δεν κάνει ακόμα και πολλή ζέστη να πεις ότι γι αυτό γδύνουνται. Άμα πάει Ιούλιος και Αύγουστος τι θα γίνει, μου λες;.. Θα σφαούμε. Εγώ τό 'χω πει, έπρεπε να μου απαγορέψουνε την κυκλοφορία μετά τις 9... Όχι μετά τις 9 το βράδυ ούτε μετά τις 9 το πρωί.. Μετά τις 9 Μαϊου εννοώ!!! Θα κάνω κανένα ομαδικό βιασμό μόνος μου στο τέλος.

Τέλος πάντων, και για να μπω στο ψητό, τα καλά (;) νέα είναι δύο. α) Aύριο θα εγκαινιαστεί το e-λεκτρονικό μας περιοδικόν ποικίλης ύλης και θα χαρούμε να σας δούμε να ταλαιπωριέστε διαβάζοντάς μας στο www.periodiko-akrovates.gr

β) Επιτέλους και μετά από επίμονες απαιτήσεις του κοινού οι στίχοι από τα τραγούδια ξεκίνησαν να διαρρέουν και διαδικτυακά στο νέο μου μπλογκ με τίτλο "Άπαντα Μαρούδα" http://apada-marouda.blogspot.com

Και εις άλλα με υγεία...

2 σχόλια:

Nefelli είπε...

Τι έγινε αδελφάκι?
καταπιαστήκαμε με τις νέες αγάπες και το μπλογκάκι μας το ξεχάσαμε?
Πάλι χάθηκες μουρίτσα?
Ποτέ μην ξεχάσεις, τούτο το ταπεινό μπλογκ μέσα από το οποίο έγινες διάσημος!!
Φιλιά εκεί,σε όλες τις αγάπες μου

Nefelli είπε...

Helooooo........
Είναι κάποιος εδώ?
...........