27.5.08

Μπλογκοπαίχνιδο

Το παιχνίδιον τούτο το εφηύρε η αξιαγάπητη και γλυκυτάτη αδερφή μου η Σαντρούλα. Πρέπει να φτιάξεις ένα τετράστιχο με τη χρησιμοποίηση των λέξεων Σοφία, παρεούλα, πρόθεση και σουπιά. Εγώ επειδή έχω και κάποιο όνομα στο πεντάγραμμο αλλά και είμαι και διχασμένη προσωπικότητα σκέφτηκα δυο τετράστιχα, ένα mainstream κι ένα μόνο για Ζακυθινούς. Όποιος έχει τη διάθεση να συμμετέχει είναι ευπρόσδεκτος. Δεν προσκαλώ κάποιον συγκεκριμένο γιατί δεν ξέρω πολλούς μπλόγκερ ούτε θέλω να επιφορτώσω τους λίγους που γνωρίζω. Όποιος τα καταφέρει μπορεί να τα στείλει στο sanmakom@in.gr για να σμίξουν με των υπόλοιπων παικτών.

Ιδού το mainstream:

Η Σοφία με τη Σούλα
κάνανε καλή παρεούλα
Μα η Σούλα ήταν σουπιά
κι είχε πρόθεση κακιά


Το Ζακυθινό που μού ρθε είναι λίγο πιο ενάντια στους κανόνες:

Και τση το 'πα τση Σοφίας
δίχως πρόθεση κακιά
"Πάρε ούλα τα παιδία
κι άιντε στο καλό σου πια"

4 σχόλια:

Nefelli είπε...

Γεια σου αρχηγέ Βαγγέλλης!!!!!
Υποκλίνομαι στο αστείρευτο ταλέντο σου.
Σ'ευχαριστώ θερμά για την αποδοχή της πρόσκλησης, δεν διέψευσες καθόλου τις προσδοκίες μου.
Εύγε αδέρφι μου, σύντομα τα έργα σου θα αναδημοσιευτούν στο blog μου.
Φιλί γλυκό, καλλιτέχνη μου

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι blogger(επίσης, δεν είμαι ζητιάνα!!)για να συμμετάσχω στο παιχνίδι, το είδα, απλά, σαν άσκηση μυαλού(αυτού του ελάχιστου που ίσως διαθέτω, για να προλάβω το σχόλιό σου) και να τι προέκυψε:

Ήταν πρόθεση του Ηλία
να πάνε παρεούλα στην εκκλησία,
μα η Σοφία η σουπιά
του 'πε να την περιμένει στα σκαλιά

(Και καλά του 'κανε,δε θα καταπατήσουμε έθιμα αιώνων. Εκεί, να ξεροσταλιάσει στα σκαλιά, τέτοιο κελεπούρι του δίνουμε...)

ΥΓ. Άτιμη αυτή η "πρόθεση", μου χάλασε πολλές φορές τα σχέδια. Όχι, βέβαια ότι και η "παρεούλα" πήγε πίσω...

Bye, Vaggelllis!
Marimar(η μαζόχα που επιμένει να επισκέπτεται το τσαρδί σου -χωρίς να είναι αίμα σου- κι ας τρώει χέσιμο όλη την ώρα. Για πόσο ακόμα δεν ξέρω... Και αυτό είναι απειλή!)

Ανώνυμος είπε...

Ως οφείλω να ομολογήσω το πρώτο σου τετράστιχο με άφησε παγερά αδιάφορη, άλλωστε δεν πιάνει μία μπροστά σ΄αυτό της φίλτατης Marimar...Το δεύτερο δε, με άγγιξε βαθύτατα καθώς ερέθισε το Ζακυνθινό μου φρόνημα, το οποίο είναι και ιδιαίτερα υψηλό για όσους με γνωρίζουν.
Υ.Γ:Έμαθα ότι χθες φουσκώθηκε η πισίνα και αναμένω πρόσκληση λίαν συντόμως...!

Ανώνυμος είπε...

Ταπεινά...και γρήγορα αλλά κυρίως ΠρΟχΕιΡα...σας λέω τα εξής:

Η Σοφία η σουπιά
είχε παρεούλα τα σκουμπριά
μα εκείνα από πρόθεση κακιά
την προδώσαν στον ψαρά

Υ.Γ.: συντρόφισσα "ανώνυμη"...είχες πολύ δίκιο για το "παρεούλα"..η συντρόφισσα foulaki σου στέλνει τη συντροφική της συμπαράσταση...και σου υπόσχομαι..θα έρθουν καλύτερα χρονια φίλη μου.