13.5.08

Ό,τι ανεβαίνει ... κατεβαίνει!

Δυο (τουλάχιστον) απανωτές αναποδιές είχα εχτές και σήμερα. Πρώτα αποδείχθηκε οτι οι δήθεν θαυμάστριες από Καβάλα ήταν φάρσα γνωστής και κατ επανάληψη μαλακιζόμενης στο παρελθόν συμμορίας, υπό την τριπλή ονομασία "Πέτρος-Στέφανος-ΔημήτρηςαπόΚαναδά", εξανεμίζοντας έτσι ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ τις προσδοκίες μου για Πανελλήνια καριέρα!
Δεύτερον σήμερα έκανα την ηλίθια προσπάθεια να συνδέσω το μόντεμ του Conn-x (επειδή ο τεχνικός μου είπε οτι μπορώ να έχω ADSL από σήμερα, πράγμα που δε συνέβη) και με κάποια από τις ρυθμίσεις που είχε στις οδηγίες, έχασα τη σύνδεση στο ιντερνετ που ηδη ειχα!!!
ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Υπομονή για καμιά βδομάδα τουλάχιστον για να με ξαναδείτε
(Τώρα είμαι σε ίντερνετ καφέ)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε καταλαβαίνω, Βαγγέλλλη μου:"Νόμιζες πως είχες τους καλύτερους (φίλους), μα όλα γκρεμιστήκαν με μια μαλακία τους", "νόμιζες πως είχες μια καριέρα στρωμένη, μα όλα γκρεμιστήκαν από μια τριάδα καμένη", "νόμιζες πως θα 'χες Internet καλύτερο, μα η παλιά η σύνδεση τον είχε μεγαλύτερο..."(Αφελείς διασκευές, το παραδέχομαι. Ποιος να συγκριθεί μαζί σου...)

Βαγγέλλλη μου, ό,τι ανεβαίνει...μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα θα τραβήξει, νομοτελειακά...
Μην πτοείσαι από πρόσκαιρες αναποδιές!!
Όσο γι' αυτούς που σου στρώνουν αγκάθια στο δρόμο προς τη δόξα, έχω να πω ότι μόνο "όταν χτίσει ο Νίτσε", θα μπορούν να αρχίσουν να ονειρεύονται μια καριέρα εφάμιλλη με αυτήν που προδιαγράφεται για σένα...

Bye Vaggelllis!!
Marimar.

ΥΓ1. Να διευκρινίσω ότι εγώ δε γνώριζα τίποτα για τη φάρσα. Θέλω όμως να εκμυστηρευθώ δημοσίως, για να εξιλεωθώ, ότι κάποια στιγμή μου είχε περάσει κι εμένα από το μυαλό να παραστήσω τη θαυμάστρια από το πουθενά, αλλά τελικά δε μου πήγε η καρδιά να το υλοποιήσω... Όπως και να 'χει, δέξου την ειλικρινή μου μεταμέλεια!!!

ΥΓ2. Μα καλά, γιατί σου κάνω τέτοιο γλείψιμο...????