10.5.08

Μια φούντωση, μια φλόγα...

...έμπνευσης με διακατέχει τον τελευταίο καιρό, και δεν ξέρω πού μπορεί αυτό να οδηγήσει. Σίγουρα όχι όμως στο να πάρω πιο γρήγορα το πτυχίο μου! Δεν κοίταξα και τα ζώδια, αν λέει τίποτα για τη δημιουργικότητα του λέοντα.. Να μη σας τα πολυλογώ: Α) ξεκινάω τη συνεργασία μου με το νέο ηλεκτρονικό περιοδικό "Ακροβάτες" που θα "εκδίδει" ο "φίλος" μου "Στέφανος Λίβος"!! Η στήλη μου θα λέγεται "Εξυπνάδες", εκτός αν μου ρθει κάτι πιο έξυπνο ως τις 31 Μαιου που θα πρωτοεμφανιστεί στο κοινό.. Β) Έπειτα είχα την πρόταση να βάλω και αγγελίες στο μπλογκ (υπαρκτές και ανύπαρκτες) κάτι που θα δείτε πολύ σύντομα. Γ) Για το τέλος σας κράτησα το καλύτερο... Δύο ολοκαίνουρια γυαλιστερά και αχρησιμοποίητα τραγούδια μου (πραγματικά μυρίζουν πλαστικό απ' τη συσκευασία!) είναι έτοιμα (!!!) και ένα τρίτο σε πολύ καλό δρόμο(!!!). Θα τα βιντεοσκοπήσω άμεσα για να σας τα στείλω το συντομότερο. Ως τότε πώς θα ζήσετε; Και γω δεν ξέρω...
ΥΓ: Παραλίγο να το ξεχάσω! Το Ήσουνα ο κανένας υπέστη σημαντικότατη αλλαγή!!! Όσοι νομίζετε οτι το ξέρετε, γελιέστε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: