11.4.08

Κυρίες και κύριοι.. είναι γεγονός!!

Κι όμως! Στις φοιτητικές εκλογές της Τετάρτης 9 Απριλίου 2008 έδωσα το παρόν! Μπορεί να διανύω αισίως το 6ο έτος των σπουδών μου στο ...Ίδρυμα, αλλά για πρώτη φορά έκανα την εμφάνισή μου στη σχολή σε ημέρα εκλογών και ψήφισα κιόλας! Αμέσως αμέσως τίθενται δύο σοβαρότατα ερωτήματα: 1ον) Γιατί τόσα χρόνια ακολουθούσα αυτή την τακτική; και 2ον) Τι άλλαξε φέτος που με έκανε να αλλάξω τόσο ριζικά τη στάση μου;

Αρχίζοντας από το πρώτο ερώτημα θα ήθελα να τονίσω ότι δεν με συγκινούσε ποτέ η λειτουργία των παρατάξεων στο χώρο της σχολής και δεν με έπεισαν ποτέ ότι μπορεί να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των φοιτητών με κάποιο τρόπο. Ακόμα και στην ύπαρξη αυτών των συμφερόντων έχω κάποιες αμφιβολίες. Όπως και να 'χει, δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να εκπροσωπηθώ από κανέναν.

Τώρα όμως είναι όλα διαφορετικά. Κατάλαβα επιτέλους ότι τόσα χρόνια έκλεινα μάταια τα αφτιά μου στις φωνές των φίλων μου. Μου τα έλεγαν και δεν τα πίστευα. Ώσπου πείστηκα (να 'ναι καλά ο φίλος μου ο Άγγελος) και πήγα. Και αυτό που αντίκρυσα έφερε τα πάνω κάτω στις ιδέες και τις αντιλήψεις μου. Τόσα χρόνια χαμένα... για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη (όχι Νίκη, δεν είχα ποτέ καμιά γκόμενα Ελένη, την Ελένη του Σεφέρη λέω)!!

Τι ήταν λοιπόν αυτό που αγνοούσα και τόσο με συντάραξε; Μα φυσικά τα γκομενάκια! Κορίτσια όλων των τύπων και μεγεθών, ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς (λύτες ή... γδύτες), σε τεράστια γκάμα χρωμάτων (ξανθές, μελαχρινές, φούξια, μπλε ελεκτρίκ) και σχημάτων (ψηλές, κοντές, χοντρούλες, βαρέων βαρών, κατηγορίας φτερού). Και όλες είχαν βάλει τα (λίγα και) καλά τους, είχαν πάει κομμωτήριο και είχαν μακιγιαριστεί από διάσημους Αναγεννησιακούς ζωγράφους ώστε να μαζέψουν τα βλέμματα και πιθανόν και τις ψήφους που πάνε μαζί.

Ήμουν σαν παιδάκι σε ζαχαροπλαστείο. Μόλις έκανα να... ψηφίσω μια ΠΑΣΠίτισσα περνούσε προς την αντίθετη κατεύθυνση μια ΔΑΠίτισσα και αμέσως η δεξιά γινόταν το ιδεολογικό μου πεδίο. Σύντομα όμως περνούσα από τα τραπεζάκια της Πανσπουδαστικής και τότε όλα ξεκαθάριζαν στα μάτια μου. Δεν άντεχα πια την καταπίεση της δεξιάς. Ο λαός μόνο ενωμένος θα κέρδιζε αυτά που δικαιούταν. Και τη στιγμή που ετοιμαζόμουν να προτείνω αυτή την... ένωση σε μια ΠΚΣίτισσα ξαφνικά η ΠΑΣΠ ισοπέδωνε τα επιχειρήματά μου με μια φουστίτσα. Και ήταν τότε ολοφάνερο ότι ο μεσαίος χώρος ήταν για μένα. Ο μεσαίος χώρος ανάμεσα στη φούστα ή στην περιοχή ενός προεξέχοντος στηθόδεσμου. Και αυτή η ιστορία επαναλαμβανόταν συνέχεια...

Όταν τελικά ζαλισμένος και τρεκλίζοντας κατάφερα να συρθώ μέσα στο παραβάν, όλα σκοτείνιασαν. Δεν ήξερα πια που ανήκω, τι πιστεύω, τι με αντιπροσωπεύει περισσότερο, η ΔΑΠ, τα ΕΑΑΚ, τα κολάν, τα σορτς, όλα στριφογύριζαν μέσα στο μυαλό μου σαν επίμονες πεταλουδίτσες. Ήμουν χαμένος ανάμεσα σε δυο πελώρια στήθη αλλά δεν ήξερα ποιανής ήταν. Με τρεμάμενα χέρια που δεν τα ήλεγχα εντελώς κατάφερα να κλείσω το φάκελο και να τον ρίξω μέσα στη σχισμή της κάλπης σε ένα ηδονικό αποκορύφωμα...

Τι άλλο λοιπόν θα μπορούσε να ήταν η ψήφος μου, παρά ΑΚΥΡΗ;;;;

8 σχόλια:

Στεφανος Λιβος είπε...

Vaggeli..xestikame!
Kai to PASOK den einai mesaios xwros, einai kentroaristeros!

Swsta, Petro?

Ανώνυμος είπε...

Gia ta gkomenakia den 8a diafwnisw Vaggeli kai malakia sou tosa xronia pou den pigenes alla exei dikio o suntrofos Stef to Pasok einai kentoaristera.As arxisoume me ta basika kai meta sou leme ti einai Kubernisi,antipoliteusi..

Kai mia xrisimi pliroforia

Ekloges Ximikwn Mixanikwn
Pasp 176
Eaak 153
Dap 149

Evangelos είπε...

Ήτανε που δεν έμπαινες κάθε μέρα, πουτανίτσα, ε; Στο Λίβο αναφέρομαι.
Όσο για το πού είναι το ΠΑΣΟΚ, σημασία δεν έχει τι δηλώνεις αλλά πώς ενεργείς. Για μένα είναι στην ίδια θέση με το ΛΑΟΣ και τη ΝΔ, πολύ μακριά απο το κέντρο, αλλά προς τα δεξιά...

Υ.Γ. Που χρησιμεύει αυτή η πληροφορία ρε Πέτρο;

Evangelos είπε...

Και για να μη λες ότι δεν είμαι φίλος, Στέφανε σε παραπέμπω εδώ: http://www.maxi.gr/proionta/XARTI_YGEIAS.htm

Εκτός αν ψάχνεις κάτι επαγγελματικό σαν αυτό που έχω στο μπλογκ...

Ανώνυμος είπε...

Τι βλέπω??? Μάζωξη ζακυνθινής(με ολίγην Λεσβιακού και Αμφιλόχιου τύπου)αντρίλας? Ας μπω κι εγώ να μοστράρω την αυθεντική ζακυνθινή θηλυκή μου...κατατομή...

Μην πάει και τεθεί θέμα "γκομενακίων", κολλάτε αμέσως όλοι σαν την τρίχα μες στο γάλα, σαν τη μύγα μες στο μέλι, σαν τη μέλισσα στο ζυμάρι και σπεύδετε όλοι να καταθέσετε το κατιτίς σας, τις τόσες, και καλά, εμπειρίες σας... Έτσι για ξεκάρφωμα, βέβαια, ρίχνετε κι ένα πολιτικό σχόλιο και αρχίζετε μια πολιτική συζήτηση - υψηλού επιπέδου ομολογουμένως - στην οποία, μη διαθέτοντας το ανάλογο υπόβαθρο, αδυνατώ να εισέλθω...

ΥΓ1.Μια άχρηστη πληροφορία: στη σχολή Αρχιτεκτόνων ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ του ΕΜΠ κατά τις πρόσφατες φοιτητικές εκλογές, επρώτευσε η φοιτητική παράταξη ΑΚΑ-ΕΑΑΚ, με μόλις 3 ψήφους διαφορά από τη δεύτερη ΠΚΣ, 149 έναντι 146 αν δεν απατώμαι... Η δεξιά, με την ευρεία της έννοια, καταποντίστηκε.

ΥΓ2. Ετεροδημότη Βαγγελάκη, δε θυμάμαι να σε απασχόλησε ιδιαίτερα η θέση που κατέχει το ΠΑΣΟΚ στο χώρο, όταν κατέβαινες τζάμπα στη Ζάκυνθο για τις εκλογές...

ΥΓ3. Vagofilms, σ'ευχαριστώ για το e-mail σου, αν και μάλλον Τρίτη πάω Ζάκυνθο και δε θα μπορέσω να παρευρεθώ.Όταν, πάντως πέφτει κάτι σχετικό στην αντίληψή σου, τιμή μου να το μαθαίνω από σένα.

Bye Vaggelllis(and Petros and Stefanos)!!!
Marimar

Στεφανος Λιβος είπε...

Μαρούδα-Τσακυρέλλη, δεν μπαίνω κάθε μέρα, αλλά αφού μου είπε η Νίκη αν είδα αυτό που έγραψες, να μην μπω να το δω? Μεγάλη η χάρη σου θα ήταν να μπαίνω στη μαλακία σου κάθε μερα!!

Εντάξει τώρα, να μου λες ότι το ΠΑΣΟΚ είναι στην ίδια θέση με το ΛΑΟΣ, πάει πολύ! Αν θες να μιλάς μόνο για το Μαρούδα που ψήφισες και τίποτα άλλο!

Και θα συμφωνησω απόλυτα με τη συντρόφισσα Μαριλένα και τη σπόντα της για τη δωρεάν μεταφορά σου από το ΠΑΣΟΚ!

Αυτά είχα να πω και τίποτα άλλο!

Nefelli είπε...

Αγόρι μου,
δεν ξέρω τι παίζει με τα πολιτικά σου πιστεύω, άλλα όπως είπε και η Τριφύλλη:
"Δεν χαλάνε οι φιλίες για την πολιτική ρε μαλάκα"!!!!
"Κορυφαία ατάκα"
Εγώ,ένα έχω να δηλώσω, ο μπαμπάς σου, μετά από αυτή την ανάρτηση θα είναι περήφανος για εσένα.
;-)
Φιλί γλυκό, ζακυνθινό, με γεύση οκταπους-κάμπια και μαρμελάδα βερίκοκο...

Evangelos είπε...

Αδερφούλα με πιάνεις! Πώς φαίνεται ότι το ίδιο αίμα κυλάει στις φλέβες μας! Άντε μπράβο βάλτους λίγο σε τάξη εδώ μέσα...