8.3.09

Σού 'χω έτοιμη συγγνώμη

Τα παράθυρα κλεισμένα όπως τα κελιάααα
Έρημο το "by-vaggelllis" δίχως αγκαλιάααα
Ερημώσανε τα blog μου, άδειασαν τα chat
Σου 'χω έτοιμη συγγνώμη γύρισε ξανάααα
Σού 'χω έτοιμη συγγνώμη γύρισε ξανά

Κάνεις κλικ και ξανακάνεις ψάχνεις να με βρεις
Απορείς που έχω πάει και ανησυχείς
Σου λυγίσανε οι ώμοι, νιώθεις μοναξιά
Σού 'χω έτοιμη συγγνώμη γύρισε ξανά
Σού 'χω έτοιμη συγγνώμη γύρισε ξανά

Έχω μήνες που δεν κάνω ούτε ένα post
Και το blog μου έχει όψη πατημένου τοστ
Κι αν θες να με βρίσεις ή να ρίξεις μια μπουνιά
Σόρυ που άργησα λιγάκι είχα μια δουλειά
Σόρυ που άργησα λιγάκι είχα μια δουλειά...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Βρε, Βαγγέλλλη, μου φαίνεται ότι από τότε που ανακαλύφθηκε η συγγνώμη, χάθηκε η...συγχώρεση!

Πάει τώρα μια βδομάδα,
που 'χεις πει το σόρρυ,
μα δε βλέπω ούτε αράδα
ότι κάποιος σε συγχώρη...

Εγώ, όμως, είμαι ΕΔΩ!!
("Ωραία, την έκανα την καλή μου πράξη και για σήμερα")

Bye, Vaggelllis!!
Marimar