9.12.08

Κι άλλη αγγελία για συνοικέσιο!

Χωρίς πολλές περιστροφές δημοσιεύω το χειρόγραφο που βρήκα πριν λίγο καιρό τοιχοκολλημένο έξω από το Πολυτεχνείο στα Εξάρχεια...
Επειδή δε ξέρω αν μπορείτε να το διαβάσετε, θα παραθέσω μια κατά το δυνατόν ακριβή μετάφρασή του:

ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΝΟ

- Ελεύθερη ή χωρισμένη -

Ελληνοαμερικάνος άνδρας ενδιαφέρεται να νοικιάσει δωμάτιο με τη βδομάδα ή με το μήνα.
Καταλαβαίνει τις δυναμικές ("the dynamics") του να μοιράζεσαι το σπίτι σου και παραμέτρους όπως: Ασφάλεια και εμπιστοσύνη, ειλικρίνεια και σεβασμός, θέματα όπως το καθάρισμα μετά το μαγείρεμα και το κατέβασμα του καπακιού της λεκάνης.(!!!) Διατίθενται συστάσεις (!!!!!)
Έχω υπάρξει αυστηρά χορτοφάγος για 37 χρόνια, αλλά τώρα τρώω και θαλασσινά (!!!) Θα πληρώνω ποσοστό του ενοικίου και παροχές όπως φαγητό, ποτό κλπ (ΧΑΧΑΧΑ) και ξέρω μουσική (!!!!)
Θα διδάσκω αγγλικά ενώ θα ξαναμαθαίνω ελληνικά. Καπνίζω και πίνω καταλλήλως (!!) Το περιστασιακό σεξ θα είναι ένα αμοιβαία συμφωνημένο ενδεχόμενο! ΌΧΙ ομοφυλοφιλικό σεξ, ούτε σαδομαζοχιστικά κλπ...
Τα γενέθλια μου ήταν πριν λίγες μέρες, οπότε τώρα στα 56 ψάχνω για διασκέδαση και πνευματική ανανέωση, έτσι ήρθα στο σπίτι των προγόνων μου (και της οικογένειάς μου) αναζητώντας την ευτυχία. ΟΧΙ σοβαρά προβλήματα και περίπλοκα θέματα παρακαλώ. Εξαιρετικές ικανότητες στη λύση προβλημάτων...
Τηλεφωνήστε στον Chris: 693-460-1022 ή βρείτε τον άνδρα με το κόκκινο χαβανέζικο πουκάμισο στην πλατεία Εξαρχείων 10 μμ έως 12 τα μεσάνυχτα.

Στο πλάι γράφει: "Οι γυναίκες κρατάνε το σπίτι τους καθαρότερο από ότι οι άντρες συνήθως"


Θα συγκρατηθώ και δε θα πέσω με τα μούτρα στο σχολιασμό κάθε παραμικρής λεπτομέρειας που μου την έδωκε σε αυτή την αγγελία γιατί ξέρω ότι εσείς θα το κάνετε καλύτερα από μένα. Το μόνο που έχω να πω με βάση την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ είναι ότι ο κακομοίρης ο Κρις γελιέται οικτρά αν νομίζει ότι οι γυναίκες είναι καθαρότερες από τους άντρες και αν αυτή τη στιγμή διαβάζει ετούτες τις αράδες (που έιναι και πολύ πιθανό!!) ένα έχω να του πω: CHRIS, RUN FOR YOUR LIFE AND FOR YOUR HOUSE!!! DON'T PUT A WOMAN IN! SAVE YOURSELF!!!!! A friend...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε βλέπω την ώρα να ησυχάσουν λίγο τα πράματα στα Εξάρχεια για να πάω να τον βρω! Λες νάναι ακόμα εκεί; Μην τον απέλασαν πουθενά με αυτά που φοράει;

Έι! Κρις! Γουέιτ! Γουέιτ άι τελ γιου! (Περίμενε σου λέω)

Μπου!
MLE

Ανώνυμος είπε...

Tetoio kelepouri den prepei na to xaseis....

Kala kathe leksi ksexilizei kai apo dosi.Proteinw na sugkalesoume sunedriasi(blepw na krata kanena mina) gia sxoliasmo kai peraiterw embanthinsi....

Mou tin edwkes.....

Ανώνυμος είπε...

Den mporw na to ksandiabasw monaxos mou twra.Den exw to kouragio.....
Den tha anteksw , ti prwti fora den iksera,An kai eprepe na katalabw apo to titlo kai tin eikona

Evangelos είπε...

Mell-e σε παρακαλώ μην κάνεις καμιά τρέλα! Τουλάχιστον όχι πριν δούμε τις ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ αυτού του ανθρώπου! Θέλω να το δω εγγράφως ότι καπνίζει όσο πρέπει και ότι κατεβάζει το καπάκι της τουαλέτας πριν σε αφήσω να συγκατοικήσεις μαζί του!! Έχω και μια ευθύνη αφού εξ'αιτίας μου γνωριστήκατε...
Όσο για σένα φίλε φτωχομαλάκα, βάνε και καμιά υπογραφή γιατί άντε να ξεχωρίζω ποιος είναι ο καθένας από τις χιλιάδες που μπαίνουν στο μπλογκ...